Saturday, November 27, 2010

~ m.O.T.i.F ~

assalammualaikum
gud afternoon malaysia!!!
waaaaa
sungguh bersemangat cik aniz ari ni
hehehehehhe
semakin hari semakin galak tahap kegilaan aku terhadap blog
da cm addicted la plak kn
ari3 ku terasa kosong if aku x update blog
ceewwwaaaahhhh
hehhehehe
bio la x sesedap mne pn kn isi ny
bio la x secntik mne pn background ny
bio la x shebat mne pn theme ny
aku ttp gak nk update
hahhahahhahahah

1st of all sblm terlupe
WELCOME TO MY BFF: DAYA
sbb
br jer menerbitkn semula blog ny
heheheheheheh
keep on writing babe
keep on merepek gak
hahhahahhah

seperti yg kmu,kmu n kmu sume sedia mklom
entry ni bertajok
 ~m.O.T.i.F~
so
motifffffffff???? (ala2 pipe)
huhuhuhu
actually
aku nk share la konon nye ape motif aku terbit kn blog ni
even seakan terlewat nk btau motif nye
but then
who cares????
hahaahahahhhaahhahah

~cntik menarik tertarik kau mmg d' boom!~
tok vna erman
sbb
~krn kau ku jd begini~
jd ape??
jd penulis blog amatur yg msih x teratur
huhuhuhuhu
special thx la tok die
sbb
sblm aku mnceburkn dri dlm bidang penulisan blog yg x teratur ni
aku salu tgk die dok update blog
galak die update blog n menulis
sonok mmbce hasil3 karya artistic lagi fantastic die tu
mghasilkan keghairahan (cewah)
tok aku join sme
nk gak tulis blog wlpn pn x tau ape3
tnpa MOTIF
huhuhuhuhu
thx a lot babe!

after 3 o 4 entry aku hasil kn
dgn pnoh kepayahan b'pk utk hsil kn tajok jer
again,TAJOK JER
blm isi nye ag
hahahahahahhah
finally
aku da jmpe!!
jmpe pe???
MOTIFFFFFFF la
motif np aku nk tulis blog
so
ape motifffffff???? (again,ala3 pipe)

motif nye ialah
aku nk share ape yg aku rse dlm hati aku
sbg tnde
pelepasan kegeraman
ataupn
pelepasan kemaraham
ataupn
pelepasan kesedihan
hmboi
sume yg x best belaka
hahaahha
xla
ade juge yg baik la
cntinue!!!
pelepasan kegembiraan
ataupn
pelepasan penghargaan
ataupn
pelepasan keseronokan
haaaaaaaaaaaa
sume yg berkaitan gn ape yg aku rse la
x kire la tntg ape3 pn
diri aku,kwn3 aku,tmpt3 aku
n even
cte tntang osama laden pn..
ha,terkejot la tu
xde3 ag entry osama laden tu
ckp jer
huhuhhuhuuhuhuhu
awk org ok??? (ala3 mdm adura)
lau ok kte cntinue
huhhhuhuu
so
lbh kurg cm tu la motif nye

blog ni aku nk jd kn sbg tmpt luahan rse aku
at least bnde ni x la berckp sesuatu yg akn myakitkn ati kte lau kte luah kt die kn
x cm org
huhuhhuhuhuhu
so
tok yg mmbace
slow3 mgkn kowg akn knl cpe aniz melalui
penulisan blog aku ni
not everything
but ade la ckit3
coz
aku mmg mulot jht ckit
ckit k????
hahhahahahah
no komen
heheheehehh
tp bkn sume ny aku akn ckp n luah kn
so this is where tmpt yg aku rse plg best nk bercte
especially tntg sesuatu yg mgusik3,mnjentik3,mgeletek3,mgguris3 hati aku
thts y
i called it as H.E.A.R.T
:)

so
tu la motif ny aku tulis blog ni
nk share rse pd owg ln melalui penulisan
coz
kdg3
kate-kate x dpt membygkan situasi yg sebenar
kerana
mulot bole menipu
(actually tgn yg menaip pn le penipu)
so
bile kite tulis
pd aku ianya lebih telus n lbih ikhlas
bak kate owg melayu dlu3
" mata pen lbih tjm dr pedang"
yeke???
hentam je la
hahhaahaha
kowg phm3 sndri ea
heheheeheh
back3 to td
so
ia menunjukkn kekuasaan penulisan
hebat kn penulisan tu????
sbb
ia mampu mgubah dunia
mampu ubh dri kte n pikiran kte
thats y
kte ag ske anta msg dr cal kn?????
haahhhaahah
so
skg mgkn bkn pkai pen
kte pkai
msg,blog,fb,tagged,sume3 tu la
tok nyatakan ape jer yg kite rse
tol x??
lau kowg pasan
sume nye melibatkn penulisan
but
it depends on how kowg mmbace nye
hhuhhuhuhuhuhu
(waaaaaa....aku kah yg menulis ni??cm doktor falsafah bidang penulisan lak..hehe)

haaaaa
nmpk x motif aku??
huhuhuhuhuu

so
ayuh la beramai3
MENULIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
motiffffffff sgt!! ( ala3 dee)


(wt yg mmbace n yg x familiar gn nme2 yg aku sebot kn spt pipe,dee n mdm adura,kowg pndai3 la sebot bnde tu ala2 kowg ea???  wt yg da tau,WAJIB sebot cm mereke3 yg dinyatakan...ok?????)



2 comments:

  1. hahahaha,blog anda juga tmpt utk menganjing2 aq jugak kan ;)
    welcome and welcome dear
    teruskan legasi berblogging

    ReplyDelete
  2. itu sudah pasti....hahahahah....
    akn ku berjuang mneruskan nye!!

    ReplyDelete