Monday, April 4, 2011

~h.A.p.Y. b.E.s.D.a.Y.~

hapy besday to me
hapy besday to me
hapy besday to aniz
hapy besday to me

assalammualaikum
ha,tgk kalender
skg 4 april ok
NOT my besday ok
huhu
actually besday da lps da
on 1 april
:)

actually nk ckp yg
the worst besday ever
hahaha
sbb???
xde hadiah
xde kek
xde celeb
xde cpe3
for almost the whole day mse besday tu hny di abiskn ats katil
huhuuhu
mlh mslh plak dtg bergolek3
huhuhu

anyway thx to mr.ijat
sbb usul kn idea yg sgt x bijk
pd kul 5.30pm
iaitu
turun kl
but guess what??
 i accept gak idea x bijk tu sbb bosan
at least mr.ijat teman kn sy time besday
again
thx sgt3 dear
:)

so
pendek kn story
on my besday
i met mr.ijat
n spent my lst weekend kt kl
:)
thx ijat 4 evrything u done tht mke me smile
:)


(kowg msti cm wondering3 cpe mr.ijat ni plak kn..huhuhu..i'll tell bout him later.. ;))

No comments:

Post a Comment