Sunday, January 16, 2011

~ d.E.a.R a.Y.a.H ~

:'(
ayah!!
ayahhh!!!!
np x sahut???????
np xde denyut jntung??????
ya allah
np amik ayah????????

hmmmmmmmmmmmmm
ayah
hari yg k-15 da ayah tinggal kn kteorg
hmmmmmmm
aman x ayah kt sne??????
hmmmmmmmmmmmm
awe rindu ayah
:'(

msih aku igt ptg tu
1/1/2011
wktu aku liht ayah msih bernyawe
:'(
msih aku igt pndangan ayah tu
:'(
ayah
itu ke pndangan akhir dr mate ayah????
ayah tau ea ayah nk tinggal kn kteorg???
sbb tu ayah pndang je awe ptg tu ea????
np x ckp gn awe pape???
np ayah diam jer????
np ayah cume tgk jer???????
:'(

pagi plg bersejarah dlm idop aku
6.12am
2/1/2011
ibu cal dr hspital
 "awe,ayah da xde"
ibu tipu!!!!!
awe x cye!!!
msti ibu panic
ayah pngsan je tu
sumpah aku xnk percye ibu pg tu
aku nk tgk sndri keadaan ayah

6.40am
aku cmpai kt wad 5c hospital sultan ismail
ya allah!!!!!
ayah ke dlm balutan kain putih tu??????????????
x!!!
imposibble!!!
bile aku bukak kain putih tu
ya allah!!!
ayah!
aku peluk ayah
aku cium die
aku kejut die bgn
tp ayah diam jer
aku tekap telinge kt dada ayah
xde!!
xde da bunyi degup jntung
:'(
ya allah
np amik ayah skg????
np x sembuh kn pyakit ayah??????
ayah!!!
np ayah x kuat???
np tinggal kn kteorg skg??????
:'(

hmmmmmmmmmmmm
x sangke
ayah pesan ari tu sbb mmg ayah nk tinggal kn kteorg
np la ayah x tunggu???
awe x bg pape ag kt ayah
awe nk ayah tgk awe grad
np ayah x tunggu????
awe nk yg nikah kn awe
np ayah x tunggu??
:'(

ayah
awe rindu ayah
ibu msti ag rindu kt ayah
daniel pn,msti die rindu kt ayah
abg pn yah,die rindu ayah
:'(

aku bkn x redha ayah pegi
ya allah
aku redha dgn takdir aku
aku tau mmg ajal maut ayah da cmpai
cme
yg aku ralat
sakit die
org yg bg
:'(

ya allah
berilah blasan setimpal pd mereke ya allah
lau ayah ampun kn mereke
aku x ampun kn mereke
aku sentiasa tgu mereke terime balasan mereke
aku percya
allah maha mengetahui n maha adil
akn ade bhgn kowg nt!!

hmmmmmmmm
:'(
ayah
senyum,mara,bising,ketawe,bebel
xkn pernah awe lupe
n
skg,itu yg plg awe rindu
:'(

ayah
maaf lau ayh sakit awe x jge ayah elok3
cme
awe x sanngup nk lyn ayah cm owg sakit
awe jd sayu
tp
awe syg ayah sgt
ayah
ampunkn awe
slme awe idop
x terkire dosa awe pd ayah
ayah
ampunkn awe
:'(

hmmmmmmmmm
rse cm xcye ayah da pegi tinggalkn kteorg
:'(

ayah
ini sja untukmu yg awe mampu beri
n yg awe akn selalu beri

AL-FATIHAH
BUATMU AYAH
MOHAMED SAPIN BIN SUYUT
:'(

(kwn3,assalammualaikum...maaf xde salam td..aniz x mampu nk tulis bnyk3 tntg ayah..x mampu nk ngis....ni jer yg dpt aniz tulis...lau fre,sedekah kn la ayah aniz al-fatihah ye... :'(...rse cm xcye sbb skg kne sedekah kn fatihah tok ayah sendri....kowg..smentare kowg ade ayah ni,hrgai la ayah kowg...believe me,u will be so empty without a person who u call as AYAH...so empty... :'(.....)






No comments:

Post a Comment