Monday, August 23, 2010

nUr DaRi iLlAhI

assalammulaikum.....
:)
indahnye tajok entry ni ek????
hehehe
9 June 2010
tarikh keramat dlm sejarah hdop aku
bkn bertunang
bkn gak nikah
tp
sbb aku da bertekad n bernekad
memulakn 1 fasa baru dlm hdop aku
1 fasa yg bakal merubah diri aku
iaitu
BERTUDUNG
:)
alhamdulillah
Allah msih syg aku
walaupun aku jahat
bnyk wt dosa
tp
DIA msih nk bg rahmat n hidayah NYA pd aku
:)
so skg
da 2 bln lbh bertudung
ok jer
xde mslh pape pn
cme kadang3 setan dtg mgusik
wt aku rse nk jer pkai yg plik3
yg x sesuai gn imej bertudung ni
tp
alhamduliilah
iman masih utuh,teguh di citu
berjaya menentang
huhuhuhuu
so
dlm mse 2 bln lbh ni
bnyk yg berubah da
aku sndri dpt merasakan
aku pn da slow ckit
x la arok sgt cm dulu
:p
cme mulut ni jer la
x bpe le nk kwal
especially time melatah
ya rabbi
kdg3 segan sndri
pkai je tudung
tp latah nye
mak ai
lucah bnyi nyeee
hehe
tp nk wt cm ne
nme pn melatah
bkn sngaja
hehehehe
so
rse ln ckit la da bertudung ni
tp msih x sempurna lagi
so sdg berusaha bersungguh3 tok jdikn nye sempurna
insya allah
ble bertudung ni
wt aku jd xtra matang ckit
rse aku la
2 yg aku le rse dlm at n diri aku
sdg cube gak tok jd tol3 baik n terbaik
ape yg aku harapkn ialah
aku akn teros bertambah3 baik
n Allah akn teros bg aku nur Nya
buat kwn3
doakn yg terbaik tok aku yee
:)

No comments:

Post a Comment